Meniu
Cos Cumparaturi
Serviciul de schimb al anvelopelor din Sibiu, Bucuresti, Brasov, Mures, Deva, se face FĂRĂ PROGRAMARE.

Anvelopa vara 275/40/20 Dunlop SP Maxx GT XL RunOnFlat 106W

Anvelopa vara 275/40/20 Dunlop SP Maxx GT XL RunOnFlat 106W
Anvelopa vara 275/40/20 Dunlop SP Maxx GT XL RunOnFlat 106W
1.199,00lei
Fără TVA: 1.199,00lei
(TVA si eco taxe incluse)
  • Stoc: >4 buc
  • Model: SP Maxx GT RunOnFlat XL
  • Cod Produs: 21164
  • Dimensiune: 275/40/20
Stoc total: >4 buc buc
Sibiu: >4 bucGalati: 0 buc
Alba: 0 bucMures: 0 buc
Brasov: 0 bucBucuresti: 0 buc
Cluj: 0 bucTimisoara: 0 buc
Deva: 0 bucConstanta: 0 buc
Credit module tbi bank RO 3.4.2

Rata de 310.40 Lei x 4 rate / 1 produs

Livrare gratuita la 4 buc. comandate
(in aria Fan Courier, Sameday)
Montaj GRATUIT la 4 anvelope cumparate*
La sediile SIGEMO din Sibiu, Bucuresti, Brasov, Cluj, Alba Iulia, Deva, Tg.Mures.
*Atentie! Puteti beneficia de MONTAJ GRATUIT doar daca alegeti sa ridicati dvs. anvelopele din magazinele mentionate.
*In locatiile din Brasov si Bucuresti, serviciul de echilibrat roti nu este gratuit la achizitia a patru anvelope.
Stare produs:
Anvelope noi, originale Garantie 24 luni
Livrare:
2-3 zile lucratoare

INFORMATILE din rubrica AN DE FABRICATIE au CARACTER INFORMATIV, acestea pot sa difere in functie de disponibilitatea din depozit.

IMAGINEA produsului are CARACTER INFORMATIV.

La o COMANDA de minim 4 ANVELOPE se poate opta pentru unul din serviciile gratuite, (TRANSPORT GRATUIT in aria curierilor SAU MONTAJ GRATUIT  in service-urile roti Sigemo).

Descriere

 

    Aderenta superioara pe carosabilul uscat, cu tehnologie de curse sportive

Bucurati-va de aderenta exceptionala la drum cu anvelopa Sport Maxx GT. Compusul din suprafata de rulare este amestecat cu negru de fum pentru curse, pentru sporirea aderentei la carosabilul uscat si a performantei de franare.

Aderenţă superioară pe carosabilul uscat, cu tehnologie de curse sportive

Manevrabilitate precisa si viteza de reactie

Tehnologia Dunlop Touch combina mai multe caracteristici avansate care ofera manevrabilitate precisa si viteza de reactie. Profilul mai plat al suprafetei de rulare aduce o sectiune mai mare a anvelopei in contact cu drumul, pentru sporirea preciziei de dirijare si pentru imbunatatirea feedback-ului drumului.

Manevrabilitate precisă şi viteză de reacţie

Stabilitate la viteze inalte si la viraje.

Anvelopa Sport Maxx GT isi mentine forma la viteze de autostrada, ceea ce ajuta la imbunatatirea stabilitatii si a rezistentei la uzura. Presiunea este distribuita pe intreaga suprafata de contact, rezultatul fiind o tranzitie mai lina de la deplasarea în directie dreapta la viraje.

Stabilitate la viteze înalte ÅŸi la viraje

RunOnFlat.

Tehnologia Dunlop RunOnFlat permite continuarea deplasarii dupa perforarea sau explozia anvelopei, pe o distanta de pana la 80 km, la o viteza maxima de 80 km/h.

RunOnFlat

Design asimetric al benzii de rulare

Designul asimetric al benzii de rulare ofera manevrabilitate imbunatatita si rezistenta la acvaplanare. Nervura centrala continua sporeste stabilitatea si precizia. Dispunerea asimetrica a canelurilor imbunatateste aderenta pe suprafete ude si uscate.

Beneficii
Performanta imbunatatita pe drum drept si la viraje; rezistenta sporita la acvaplanare.

Profil mai plat al benzii de rulare

Noua generatie de anvelope Dunlop prezinta un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zona de contact mai mare cu 4-8%, in functie de dimensiunea si tipul anvelopei. O zona mai mare de contact ofera mai multa stabilitate si un feedback mai bun din partea drumului, permitand anvelopelor să reactioneze rapid si precis.

Beneficii
Stabilitate sporita si precizie de dirijare; uzura redusa; stabilitate si precizie excelente la viraje; aderenta superioara pe carosabilul uscat.

Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT)

Modelele cu MRT utilizeaza 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifesta printr-o foarte eficienta distribuire a presiunii pe suprafata de contact. Efectul este o tranzitie mai lina de la drum drept la curba, conducand la reactii mai precise si progresive.

Beneficii
Control semnificativ imbunatatit asupra evolutiei amprentei in toate conditiile meteo; manevrabilitate rapida pe carosabilul ud si uscat; control sporit la viraje.

Sistemul specific pentru locasul talonului

Consolideaza legatura intre anvelopa si janta, asigurand un sofat mai precis. La fel ca aderenta dintre mana dvs. si volan, sistemul specific pentru locasul talonului creste capacitatea de control si asigura un feedback exceptional din partea drumului.

Beneficii
Feedback imbunatatit din partea drumului, nivel mai inalt de stabilitate si precizie.

Raport gol-plin variabil

Designul asimetric al benzii de rulare cu raport gol-plin variabil ofera rezistenta imbunatatita la acvaplanare. Blocul masiv al umarului exterior asigura dispersia rapida si fara turbulente a apei, furnizand o uimitoare stabilitate la viraje.

Beneficii
Rezistenta crescuta la acvaplanare; contact mai mare cu drumul; stabilitate imbunatatita la viraje si precizie de dirijare.

Protectie maxima pentru flansa jantei (Maximum Flange Shield - MFS)

Un sistem de protectie a flansei jantei. MFS utilizeaza un profil de cauciuc care se intinde în jurul circumferintei anvelopei, deasupra flansei jantei. Acesta creeaza o zona tampon de protectie.

Beneficii
Protejeaza rotile din aliaj scump fata de lovirea de borduri.

Curea fara imbinari (Jointless Belt - JLB)

O tehnologie de captusire hibrid care reduce deformarile circumferintei la viteze mari.

Beneficii
Stabilitate superioara la viteze mari; uzura unitara si uniforma.

Nanoparticule

Compusul din banda de rulare este amestecat cu nanoparticule din negru de fum specific anvelopelor de curse. Aceste nanoparticule sunt combinate cu rasina si polimeri pentru a asigura o aderenta excelenta pe carosabilul ud si uscat.

Beneficii
Aderenta superioara pe carosabilul ud si uscat, franare precisa, uzura redusa.

Compus dublu de silica

Acest compus imbunatateste acceleratia si reduce uzura.

Beneficii
Franare si accelerare exceptionale, manevrabilitate excelenta pe carosabil pe timp de vara si toamna, aderenta sporita, rezistenta la uzura.

Compus Silica-Plus

Un compus aflat in compozitia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigura un nivel inalt de aderenta, in special pe carosabilul ud si la temperaturi scazute.

Beneficii
Franare si accelerare exceptionale, aderenta crescuta pe carosabilul ud si pe vreme rece, grad scazut de uzura.

RunOnFlat

Tehnologia Dunlop Self Supporting (Dunlop Self Supporting Technology - DSST)

Tehnologia Dunlop RunOnFlat permite continuarea deplasarii pana la 80 km dupa o perforare sau explozie. Anvelopele RunOnFlat utilizeaza pereti laterali ranforsati, care permit pastrarea mobilitatii anvelopei dupa pierderea completa a presiunii aerului.

Notificare privind siguranta
Anvelopele Dunlop RunOnFlat trebuie montate doar pe autoturismele concepute pentru anvelope de tip „run flat” si echipate cu un dispozitiv de avertizare de presiune, complet functional, cum ar fi Dunlop WARNAIR. Nu se recomanda depasirea distantei maxime de 80 km/50 mile si a vitezei maxime de 80 km/h/50 mph. Consultati manualul autoturismului dvs. pentru a afla recomandarile producatorului, deoarece unele autoturisme pot fi diferite.

Eticheta ENERG

Specificatii Anvelope
Latime275
Inaltime40
Diametru janta20
Indice sarcina106
Indice vitezaW
Profilvara
An fabricatie2023.2024

Eficienta consumC
Aderenta carosabil umedB
Nivel zgomot71 dB
Treapta zgomotB
Tip Autoturisme